Ankieta ma na celu zbadanie jak uczniowie oceniają wygląd klasy matematycznej oraz przydatność umieszczonych w niej pomocy dydaktycznych (dekoracji, plansz itp.), a również jak uczniowie czują się w tej sali, jaki wpływ ma wygląd klasy na atmosferę i naukę matematyki.
ANKIETA DOTYCZĄCA WYGLĄDU ORAZ PRZYDATNOŚCI POMOCY DYDAKTYCZNYCH W KLASOPRACOWNI MATEMATYCZNEJ
Droga Uczennico, drogi Uczniu! Chciałabym poznać Twoją opinię o klasopracowni, którą się opiekuję. Proszę Cię o poświęcenie kilku minut na wypełnienie tej ankiety. Przeczytaj uważnie pytania i szczerze na nie odpowiedz.
Tu naprawdę liczy się Twoje zdanie. Ankieta jest anonimowa.
Sala: |
TAK |
NIE |
|
Słoneczna – |
.............. |
.............. |
|
Kolorowa – |
.............. |
.............. |
|
Smutna – |
.............. |
.............. |
|
Ma wiele pomocy dydaktycznych, plansz - |
.............. |
.............. |
|
Jest w niej dużo zieleni (kwiatów) - |
.............. |
.............. |
|
1. Czy korzystasz z pomocy (plansz, dekoracji itp.)?
tak ... nie ... trudno powiedzieć ...
2. Czy pomoce dydaktyczne pomagają Ci w nauce, podczas zajęć?
tak ... nie ... trudno powiedzieć ...
3. Czy samodzielnie wykonałaś(eś) jakieś pomoce?
tak ... nie ... trudno powiedzieć ...
4. Napisz, co chciałabyś (chciałbyś), aby znajdowało się w klasie:
......................................................................................................... ......................................................................................................... .........................................................................................................
5. Co zmieniłbyś w klasie?
......................................................................................................... ......................................................................................................... .........................................................................................................
6. Co Ci się nie podoba albo Ci przeszkadza?
......................................................................................................... ......................................................................................................... .........................................................................................................
Anna Radomska nauczyciel matematyki w szkole podstawowej